Bir Delinin Kaleminden...: Geç Kaldım Ben...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

2 Mart 2015 Pazartesi

Geç Kaldım Ben...

...
Biliyor musun, bilmiyorum!
Düşlerime uzaktan baktım bugün!
Yakın kadar uzaktılar;
Gözlerin kadar parlak!
Sesine uzanan notalar düşüyor gökyüzünden!
Bana mı yağıyorsun yar?
İstemeden ölüyorum şimdilerde!
Sen aklıma düştükçe sıksık tekrarlıyorum aynı eylemi!
Mütemadiyen; biraz şarhoş, biraz aşık, az buçuk sen?
Düşlerimin kıyısına atılmış ayak seslerim!
Denizin kokusu sarmış gözlerini;
En çokta bunu seviyordum galiba;
Yo yoo;
Ben, en çok seni seviyordum!
Öznesi kaybolmuş bir cümlede;
Yüklem olmanın da anlamı yoktu doğrusu;
Hadi uzat ellerini düşlerime;
Ütopyama bahar gelsin yavaş yavaş!
Ya da şarkılar söylesin bütün yıldızlar;
Sen karar ver!
Farklı bir lisanla öp sözcüklerimi..
Sana gitsin bütün yollar;
Bütün uzaklar kalksın ortadan!
Yakın kadar uzağım;
Uzak kadar tuzak...
Saat geç oldu;
Beni sevmenin vakti geçti gidiyor bile;
Elini çabuk tut;
Sesini sesime sar!
Çok geç olmadan;
Kur tahtını kalbimin sarp yamaçlarına!
Ulaşılması güç şiirim ol mesela;
Şiir gözlerine bakarak içsem sigaramı!
Dumanı gözüme kaçsa;
Ağladığımı düşünsen, ben ağlasam ama sen bilmesen!!
Dedim ya geç oldu;
Beni sevmenin vakti geçti gidiyor bile..
Ellerinde açan güneşe merhaba o vakit!
Zifiri karanlığıma hapsoldu gözlerim;
Gözlerini aç sözcüklerime;
İster istemez, elbet bulursun kendini düşlerimde...
Şiir gözlüm;
Beni sevmenin vakti geçti gidiyor bile!
Seni sevmenin vaktine geç kaldım ben;
Seni, seni sevmenin vaktine, geç kaldım ben....



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...