Bir Delinin Kaleminden...: Sevmek Benim Neyime...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

20 Nisan 2015 Pazartesi

Sevmek Benim Neyime...



...
Ne zaman ki gitmekle kalmak arasında kaldım...
Ne gidebildim;
Ne de kalabildim!
Gitmek cesaret isterdi!
Kalmaksa gurur...
Bende tükenen iki şey;
Cesaret ve gurur!
O gün bugündür bütün sancılar kalbime vurur..
Gidecek kadar kalmadım hiçbir limanda!
Kalacak kadar gittim her nedense..
İçime yağan yağmurlar gibi biraz yarın;
Biraz da yaşanmayacak yarınlara gebe bir yanım..
Gitmek benim neyime!
Kalmak benim neyime..
Bir yanım susmuş!
Diğer yanım kaçmış;
Kalbimin ucu tutuşmuş;
Sevmek benim neyime....


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...