Bir Delinin Kaleminden...: Siz Kontes...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

31 Ekim 2015 Cumartesi

Siz Kontes...

Siz kontes!

Yıllar sonra bulduğum beyaz baharım, geceyi üşüten yıldızlarımın şarkıları.
Siz kontes, hoş geldiniz!

Daha dün gibi yıllar;
Bir büyük rakının dibinde aradığım mutluluklarım, daha dün gibi.
Nerede o eski sevmeler dediğim bir zaman,
Bir saat geriden geliyorum bugün,
Aklıma takılan güneş sarısı saçlarınız!
Bir saat diyorum bakın bir saat;
Geriden geliyorum!
Bekletiyorum bugün; aklımda gönlümde ne varsa!
Siz kontes bekliyorsunuz ne mutlu..

Dik bir yamaca yazılan şiirler!
Karanlık sokaklarda uyuduğum günler,
Ve sigara dumanında boğduğum uykularım,
Ne güzeldi o günler,
Sokaklara düşen savaşlar bile,
Kafam kadar güzeldi kontes!

Sonra bir rüya düştü gökyüzünden avuçlarıma!
Sarısına daldığım saçlarınız,
Uçlarında intihar etmeyi düşündüğüm kirpikleriniz!
Tutmaya korktuğum ipeksi elleriniz,
Siz kontes, siz!
Nasıl bir rüyasınız!

İçimi üşüten bakışlarınız;
Nasıl oluyor da aynı zaman da kasıp kavuruyor beni!
Adımladığınız kaldırımlara ne mutlu,
Dudaklarınızın dokunduğu bardaklar,
Ve gözünüzün gördüğü her şeye ne mutlu!
Siz kontes, size ne mutlu…

Aklımı bir liman kabul ettim,
Ağır aksak bir gemi düşüyor rıhtımlara,
Hafiften bir meltemin saçlarınızı savurması!
Benim aklımı ateşe verişim,
Gözlerinize karşı intiharlar içiyorum,
Siz kontes;
Beni benden,
Geceyi düşlerimden,
Aklımı sizden alıyorsunuz,
Siz kontes;
Siz beni tarih sayıyorsunuz!

Dün gibiyim gözünüzde madam,
Yıllanmış şarap muamelesi görüyorum gözlerinde!
Harabe kentlere gömüyorsunuz naşımı!
Ben kayıp yıldızlar gibiyim,
Yolumu size düşüren Tanrı ne yücedir,
Gülümsemenizi gönlüme süpüren rüzgâra şükürler olsun…
Siz kontes;
Beni ben yapan,
Aklımı sizde koyan,
Gözleriniz kontes,
Ne güzel bir rüya
Siz kontes,
Kalbimin son nefesinde;
Ne güzel bir rüya…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...